Leírás
Alkalmazások
- Hagyományos benzines és dízel, szívó- és turbófeltöltött haszon- és személygépjárművek
- Vegyes gépjáműpark
- EGR és SCR rendszerrel ellátott dízel haszongépjárművek és autóbuszok
- Rövid és hosszútávon üzemelő busz és haszongépjármű motorok
- Bányagépek, építőipari- és mezőgazdasági erőgépek, anyagmozgató gépek motorjai
- Alacsony fordulatszámon, nagy terheléssel üzemelő hajó- és vasúti dízelmotorok
Tulajdonságok,Előnyök
Extrém hidegfolyási tulajdonságok
- Rendkívüli hidegben is könnyű indítással kíméli a jármű akkumulátorát
Kiemelkedően hosszú olajélettartam
- Csökkenthető az állásidők gyakorisága, az üzemeltetési költségek és a környezetszennyezés
Univerzális
- Széleskörű használhatósága lehetőséget biztosít a kenőanyagok számának csökkentésére
Kiváló hő- és oxidációs stabilitás
- Magas üzemi hőmérsékleten is ellenáll az öregedésnek és üledékképződésnek, hosszú olajélettartam és alacsonyabb karbantartási költség
Kiváló nyírásstabilitás
- Nagy terhelés és nyíró igénybevétel mellett is hosszú ideig megőrzi kedvező tulajdonságait
Magas szintű bázikus tartalék
- Folyamatos savsemlegesítés, hosszú olajcsereperiódus
Kiváló koromkezelés
- Védelem koromlerakódás és furattükrösödés ellen
Vélemények
Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Paraméterek
Teljesítményszintek, jóváhagyások | |
API CI-4 | |
DTFR 15B110 (ex MB 228.3) | |
Volvo VDS-3 | |
Renault RLD-2 | |
MTU Type 2 | |
Mack EO-N | |
ACEA E7 | |
API SL | |
Global DHD-1 | |
MAN M 3275-1 | |
Tatra TDS 30/12 | |
Caterpillar ECF-2 | |
MACK EO-M Plus | |
DDC 93K215 | |
Deutz DQC III-10 | |
Termékjellemzők | |
Sűrűség 15°C-on [g/cm3] | 0,872 |
Kinematikai viszkozitás 40 °C-on [mm2/s] | 97,1 |
Kinematikai viszkozitás 100 °C-on [mm2/s] | 14,4 |
Viszkozitási index | 153 |
Folyáspont [°C] | -39 |
Lobbanáspont (Cleveland) [°C] | 230 |
Bázisszám (BN) [mg KOH/g] | 10,1 |